چگونه می توانم کالا را در سایت ثبت کنم و تکمیل سفارش کنم ؟

باید ابتدا « افزودن به سبد خرید » را کلیک کنید. سپس در بالای صفحه در سبد خرید گزینه « اقدام به تسویه » را بزنید ؛ سپس فرم مهمان یا ثبت نام را پر کنید و مراحل را تا تکمیل خرید دنبال کنید.

آیا می‌‏توانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشم ؟

برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی ، باید با حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه « سفارشات من » کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده ‏شود.

آیا می‌‏توانم کالاهایی که موجود نیستند را سفارش بدهم؟

بله شما می توانید با ما تماس بگیرید و در صورت موجودی کالا را سفارش دهید.

چگونه می توانم نظرم را در مورد کالایی بنویسم یا سوالی بپرسم ؟

می توانید نظرتان را در صفحه محصولات در قسمت « نظرات کاربران » بویسید و به آن کالا امتیاز دهید. در قسمت « پرسشهای محصول » سوالات خود را درج کنید که همکاران یا دیگر مشتریان به سوال شما پاسخ دهند.

چگونه برای دریافت کالا پس از خرید هماهنگی کنم؛ سفارشم را رهگیری کنم ؟

برای پیگیری کالا های خریداری شده باید با برای کالاهای پیکی با فاصله یک روز و برای کالا های پستی با فاصله دو یا سه روز تماس بگیرید تا شماره پیک و کد رهگیری را برای شما بخوانیم.

هزینه ارسال و حمل سفارشات چگونه محاسبه می شود ؟

در صورتی که سفارش ها بالای مبلغ 500 هزار تومان رایگان میباشد.

در مرحله ثبت سفارش چگونه باید پول را پرداخت کنم ؟

بعد از خرید کالای مورد نظر و تکمیل شدن سفارش بعد از بسته بندی و تحویل کالا به پست کد رهگیری برایتان ارسال می شود تا از روند و فرایند ارسال مطلع شوید.

بعد از دریافت کد رهگیری باید به وبسایت زیر مراجعه کرده و کد را آنجا وارد کنید و نتیجه را ببینید.

سامانه رهگیری مرسولات پستی

چگونه شبکه های اجتماعی و دیگر سرویس های شما را پیدا کنم؟

آدرس صفحه­ ی ما در اینستا گرام @ghcshop.ir  می­باشد.

در چه شهرهایی می‌توانم از سلامتکده سبز خرید کنم؟

از تمام ایران عزیز

در چه ساعت‌هایی می‌توانم سفارشم را ثبت کنم؟

شما در 24 ساعت 7 روز هفته میتوانید سفارش خود را ثبت نمایید.

آیا امکان دسترسی به سوابق خرید خود را دارم؟

بله. با مراجعه به قسمت حساب کاربری و انتخاب گزینه “سفارشات من” میتوانید سفارش های قبلی خود را مشاهده کنید.

با چه روش هایی می‌توانم مبلغ کالاهای خریداری شده را پرداخت کنم؟

پرداخت در سلامتکده سبز با دو روش امکان پذیر است:

1-پرداخت آنلاین در انتهای خرید، توسط یکی از درگاه‌های بانکی

2- شارژ کیف پول و پرداخت توسط کیف پول

آیا پرداخت در وبسایت سلامتکده سبز (Green Health Center) امن است؟

پرداخت اینترنتی به شکلی طراحی شده که امن و آسان باشد. با وجود این هنگام خرید اینترنتی از ظرفکو یا هر فروشگاه مجازی دیگر به این نکات توجه داشته باشید: در قسمت آدرس بار مرورگر خود به آدرس دقت کنید که حتماً از پروتکل امن https به جای پروتکل http استفاده شده باشد. به عبارت دیگر باید در ابتدای آدرس، https وجود داشته باشد.

اگر از تلفن همراه و یا کامپیوتر شخصی استفاده نمی‌کنید حتماً از کیبرد مجازی برای وارد کردن رمزهای خود در صفحه پرداخت استفاده کنید.

حداقل مبلغ سفارش از سلامتکده سبز چقدر است؟

حداقل مبلغ جهت ثبت سفارشی وجود ندارد.

درصورت پرداخت ناموفق و کم شدن پول از حسابم باید چه کاری انجام دهم؟

در مواردی که صفحه پرداخت شما دچار مشکل و سفارش شما ثبت نمی‌شود اما مبلغ از حساب شما کسر شده، مشکل از درگاه بانکی پرداخت است و مبلغ کسر شده طی 24 تا 72 ساعت به حساب شما بازگردانده خواهد شد.

عودت وجوه به حساب مشتریان در چه تاریخی انجام میشود؟

در صورتی که مشتری بستانکار وبسایت سلامتکده سبز باشد، مبلغ به کیف پول مشتری واریز می‌گردد تا مشتری بتواند در خریدهای بعد از آن استفاده کند. در صورتی که تمایل به بازگشت پول به حساب بانکی خود را داشته باشید با پشتیبانی سلامتکده سبز تماس بگیرید و درخواست خود را مطرح نمایید. همچنین اسم کارت ثبت شده باید با اسم شخصی که سفارش را ثبت کرده یکی باشد.

درخواست خرید عمده دارم، چه کاری باید انجام دهم؟

سایت سلامتکده سبز برای مصرف کننده طراحی شده است و امکان خرید عمده فقط از طریق تماس با مرکز تماس سلامتکده سبز میسر است.

به چه صورتی میتوان کد تخفیف دریافت کرد؟

کد های تخفیف سلامتکده سبز در بنر اصلی سایت نمایش داده می شوند و همینطور برای مشتریان سلامتکده سبز نیز از طریق پیامک ارسال می گردند در صورتیکه کد تخفیف به دلایل مختلف باطل گردید با پشتیبانی سلامتکده سبز تماس گرفته تا پس از بررسی علت کد تخفیف جایگزین به مشتری اعلام گردد.

در یک روز چه تعداد سفارش میتوان ثبت کرد؟

در هرروز هر کاربر می تواند سه سفارش ثبت کند حال این سفارش لغو شده باشد یا ثبت شود. به هیچ عنوان امکان ثبت بیش از سه سفارش وجود ندارد.

آیا پس از ثبت سفارش امکان تغییر آدرس وجود دارد؟

خیر، بنابر سیاست های شرکت سلامتکده سبز این امکان محیا نمی باشد و برای تغییر آدرس باید سفارش لغو گردد و مجدد در آدرس جدید ثبت گردد.

امکان حذف یک کالا از سفارش ثبت شده وجود دارد؟

خیر ،امکان حذف جزئی کالا از سفارش نیست. باید کل سفارش لغو و مجدد سفارش ثبت شود.

امکان افزودن کالا به سفارش ثبت شده وجود دارد؟

خیر، متاسفانه سفارش جدید باید ثبت گردد و امکان افزودن ایتم به سفارش فعلی وجود ندارد.

‏ دوست دارم از فروشگاه سلامتکده سبز خرید کنم، اما هنوز کاملاً به خرید اینترنتی اعتماد ندارم ؟

علاوه بر سابقه ، تجربه و محتوای غنی فروشگاه سلامتکده سبز ، دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی به این کسب و کار رسمیت و اعتبار می‏‌بخشد. نماد اعتماد الکترونیکی توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از بررسی فروشگاه اینترنتی و تطابق نحوه عملکرد آن با قوانین، اعطا می‏‌شود و کسب و کار اینترنتی دارای نماد به صورت مداوم تحت بررسی این سازمان قرار دارد. برای اطمینان بیشتر شما می‏‌توانید در صفحه اصلی وب سایت سلامتکده سبز با کلیک روی نماد از جعلی نبودن آن اطمینان پیدا کنید.

آیا ممکن است کالایی را که سفارش می‏‌دهم موجود نباشد؟

کالاهای دارای قیمت که در فروشگاه سلامتکده سبز با وضعیت “موجود” مشخص شده، در انبار این شرکت موجود و قابل سفارش گذاری هستند. بنابراین هنگام ثبت سفارش این محصولات نیازی به استعلام موجودی نیست و سفارش در سریع‏‌ترین زمان ممکن پردازش و تحویل خواهد شد. البته گاهی برای برخی از محصولات در صورت ثبت سفارش‏‌ها با تعداد بالا و همزمان، ممکن است موجودی آن محصول به اتمام برسد. در این موارد به سرعت اقدام به تکمیل موجودی محصول می‌شود ولی در صورت امکان پذیر نبودن، عرضه آن محصولات در سایت به صورت موقت متوقف می‌شود. همچنین در طرح تشویقی فروش شگفت انگیز روزانه، تعدادی از محصولات با تخفیف‏‌هایی بسیار ویژه‌‏تر نسبت به فروش‏های ویژه عرضه می‏‌شوند که تنها برای چند ساعت امکان سفارش‏ گذاری دارند. در مواردی که به دلیل استقبال کاربران موجودی محصول زودتر از موعد مقرر به پایان برسد، وضعیت محصول به “ناموجود” تغییر می‏‌کند و امکان سفارش گذاری وجود نخواهد داشت.

آیا عسل‌ ها و محصولات شما اصل و خالص است؟

بله، تیم سلامتکده سبز کلیه عسل و محصولاتی که برای فروش قرار میدهد را در آزمایشگاه های تخصصی به مرحله تست و آزمایش قرار میدهد تا از سلامت و اصالت محصول مطمئن شود.

عسل گرماندیده و خام چیست؟

عسل خام عسلی است که گرماندیده و گرده گل اون فیلتر نشده که باعث میشه عسل زودتر رس ببندد (شکرک بزند) و بخاطر اینکه همه عسل رس زده دوست ندارند یا فکر میکنند تقلبی هست معمولا بیشتر تولید کننده‌ها به عسل گرما میدهند و فیلتر شده بسته‌بندی میکنند. اما گرمای شدید باعث از بین رفتن ویتامین‌ها و آنتی‌اکسیدان‌ها و… عسل میشود و فیلتر کردن خواص آن را کاهش میدهد.

عسلی که شکرک میزند تقلبی هست؟

عسل طبیعی یک ماده قندی هست که در طول زمان با از دست دادن رطوبت حالت جامد و متبلور میگیرد که به آن رس زدن (شکرک زدن) میگویند. عسل طبیعی در سرما سریعتر رس می‌بندهدو نباید داخل یخچال نگهداری بشود. برای اینکه عسل رس زده را به حال مایع برگردونیم کافیست نیم ساعت گرمای غیر مستقیم به آن بدهید. مثلا قرار دادن شیشه در آب‌گرم یا روی رادیاتور شوفاژ

آیا محصولات شما دارای ضمانت اصالت و خالص بودن کیفیت میباشد؟

بله، کلیه محصولات ما با ضمانت اصل و خالص بودن به مشتریان عزیز ارائه میدهیم و برای اطمینان خاطر، ضمانت نامه بازگشت وجه داریم. برای اطمینان بیشتر مشتریان محصولات را به آزمایشگاه تخصصی برده و اگر ثابت شد که محصول طبیعی نیست ، ما به صورت رسمی همراه با مهر و امضا تضمین خواهیم کرد که بدون چون و چرا ۲ برابر مبلغ سفارش به علاوه هزینه آزمایش را حداکثر تا ۲۴ ساعت به حساب مشتری واریز کنیم.

همچنین ما مطمئنیم که سود واقعی در خرید های دائم است نه فروش یکباره

عسل های شما برای کدام مناطق میباشند؟

عسل های خالص و طبیعی از سرتاسر ایران تهیه میشوند. بر اساس گلها و شهدهای مختلف مناطق کشور، تولید و تهیه میشود.

زعفران ها برای کدام مناطق می باشند؟

زعفران خاص منطقه خراسان و علی الخصوص قائنات میباشد.